maandag 19 september 2016

Foto's | Weekendje weg met familie.

Afgelopen weekend was ik naar Limburg met de familie van mijn vriend, het was gezellig & super mooi.

Ik vind het altijd super leuk om foto's te maken, dus ook dit weekend zijn er weer wat mooie plaatjes geschoten die ik graag met jullie wil delen!




















































Deze foto's zijn gemaakt op de Amerikaanse begraafplaats magraten.
Dit is een Amerikaanse militaire begraafplaats & een monument ter nagedachtenis aan de overlenden Amerikaanse soldaten tijdens de Tweede Wereldoorlog.























Dit is bij het Drielandenpunt, waar de grenzen tussen Nederland, BelgiĆ« & Duitsland samen komen.






Dit was bij het hotel waar wij zaten, het Bilderberg Kasteel Vaalsbroek.
Een hele mooie omgeving, zeker nu de blaadjes een beetje bruin/geel/rood kleuren & de herfst echt lijkt te beginnen.



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn foto's te bekijken, ik vond het in iedergeval erg leuk om ze met jullie te delen!


Liefs,
Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten